Nu blir det frrrrreeee-daaaaaaags-mmmyyyyyyssss!

För att vara 100% transparent med er så är inget inlägg planerat i helgen.

Jag hade tidsinställt detta inlägg innan och utlovat ett inlägg i nästa vecka:

-”Vad vill holders egentligen ha från Vanja och Niklas?”

Vi har precis fått ett förlåtinlägg från Vanja, så jag tror att mitt främsta önskemål nu är uppfyllt. (Uppdatering 14:04: jag kan inte prata för andra holders, men jag är ändå lite nöjd). Det är nog så nära svar på frågorna vi kommer. Jag är även säker på att många holders gärna hade velat ha sina pengar tillbaka, men de är borta.

Det jag också hade skrivit sedan innan är att det nog blir avrundning av denna blogg, jag kommer publicera gästinlägg om de kommer in samt en AMA del 2 om underlag finns.

Tjingeling!

Ett svar till ”Nu blir det frrrrreeee-daaaaaaags-mmmyyyyyyssss!”

  1. Ja vad ska man säga. De hade ju inte behövt ta ut en förhållandevis stor lön, OCH ta ut vinst från sina andra bolag, och använda detta till att skaffa Gotlandshus – när de t.o.m sagt att de skulle investera eget kapital i WoA. Menmen…

    Gilla

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång