AMA (Ask me anything)

Då jobbet i web0 kräver sin tid gör jag det enkelt för mig.

Skicka in era frågor via kommentarsfält eller woaholder@gmail.com. Gästinlägg välkomnas (och gärna från nöjda holders, jag vill berätta historian om Woa)

(Det går även bra via web3 kommunikationsvägar som twitter space, habbo-profil, discord, röksignaler och blockkedjan)

Jag påminner även om insamlingen till forskningen kring ME.

https://openmedicinefoundation.crowdchange.co/33932

3 svar till ”AMA (Ask me anything)”

  1. Fantastisk skärmdump av Vanjas inlägg!

    Gillad av 1 person

  2. Fantastiskt jobb med denna blogg. Jag kände näääästan lust att köpa en WOA vid mint pga gillade iden med överraskningsmomentet och samlarobjektsgrejen… men jag fick PANIK över Vanjas sätt att krydda språket med både förminskade språk och töntiga emojis 🥲🤪🥳 så avstod. Tack gode gud för det. Men har följt flashbacktråden sedan dess och är så tacksam att det man har anat nu uppdagas, om än ledsamt för de som farit illa i processen. Nu till min fråga: vad hoppas du att vi andra kan lära av detta som hänt? Bör det ske mer regleringar kring branschen ”sälj grej med influencer(tjej)”? Hur upptäcker vi nästa V&N innan de lurat av massan 2.7 milj kronor?

    Gillad av 1 person

  3. Tack för en bra blogg!

    Stämmer det, tycker du, att woa communityt var som en sekt? I vilka avseenden stämde det, eller stämde inte?

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång